• 16-08-2020, 02:26:21
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cümleten selamunaleykum, Wolksvagen CC almayı düşünüyorum bütçem max : 200.000₺. O fiyatlara en dikkatimi çeken performans, konfor vs. konusunda CC oldu. Kullanan veya araç hakkında bilgisi olan var mıdır acaba? Şimdiden teşekkürler. İyi forumlar. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşaallah.
    Altı çok alçak. 1.4 TSI motor, tork az, kasa hantal fazla yakıyor.
  • 16-08-2020, 02:28:52
    #11
    Gel hocam 2014 1.6 102bg Caddy veriyim sana
  • 16-08-2020, 02:37:22
    #12
    djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2014 ve öncesi 1.4 tsi 160 hp
    2015 ve sonrası 1.4 tSi 150 h

    160 hp ler de piston kırma olayı olduğu için yeni versiyonlar 150 olarak çıktı


    Klasik dsg şanzıman dolayısı ile kavramayı kontrol ettirmeniz gerekir. 150 lik exclusive paket mantıklı seçim olacaktır
    Hocam çok teşekkürler bilgi için sağ olun.
    hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kronik hatalı seri üretilmiş bir araç biliyorum detayını araştırıp almanızı öneririm.
    Hocam kronik olarak devirdaim sorunu olduğunu söylüyorlar.

    fidelasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger 1.4 benzinli dusunuyorsan bir petrolünün olması gerekli. 2015 1.4 vardı yakıt yüzünden satmak zorunda kaldim. ama arabaya diyecek yok. dsg şanzıman olması kötü mekantronik ,kavarma ,partikül , sanzıman sorunları her zaman karsına cıkacaktır. bir daha düşün. Gerci dsg vw aldım yine pismanım
    Hocam pişman mı olursunuz diyorsunuz? 😊
    karpowership adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altı çok alçak. 1.4 TSI motor, tork az, kasa hantal fazla yakıyor.
    Bilgi için sağ olun hocam.

    hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel hocam 2014 1.6 102bg Caddy veriyim sana
    Sağ olun hocam teşekkür ederim 😊
  • 16-08-2020, 02:39:20
    #13
    Pişmanlıktır diyorum wv ama ben 3. kez aldım Ama bir daha almam.
  • 16-08-2020, 15:03:39
    #14
    fidelasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pişmanlıktır diyorum wv ama ben 3. kez aldım Ama bir daha almam.
    Hocam golf ve passat iyi. Temiz alırsanız memnun eder bu arabalar. Benim düşüncem böyle. Jetta ve polo yu beğenmiyorum ek olarak.
  • 16-08-2020, 15:30:11
    #15
    scirocco kullanıyorum, cc ile herşeyi aynı sadece kasa farklı. Alacağınız aracı iyi baktırın. piston kompresyon testi mutlaka yaptırın. bilgisayara bağlayıp güncel bir hatası varmı kontrol ettirin. Alırken bunlara dikkat edin. Aldıktan sonrası için sormak istediğiniz sorular olursa sorabilirsiniz.
    Torku az diyenler olmuşen düşük güçlü tsi kullanmışlar muhtemelen.
    Yakıt konusuna gelirsek dağlık bir yerde oturuyorum ful yokuşlu yollar hergün in çık yapıyorum ortalamam 8.5 uzun yolda sabitlersen ortalama 6 nın altına düşüyor
  • 16-08-2020, 15:52:38
    #16
    insignia 2.8 opc
    veya octavia RS
    bakabilirsin o paralara.

    performans donanım ve konfor olarak CC den daha iyilerdir
  • 16-08-2020, 15:55:40
    #17
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam golf ve passat iyi. Temiz alırsanız memnun eder bu arabalar. Benim düşüncem böyle. Jetta ve polo yu beğenmiyorum ek olarak.
    Passat su anda kullanıyorum. Cok memnun olduğum soylenemez
  • 16-08-2020, 17:19:29
    #18
    Hocam 2015 cc var bizde. Çok sportif duruyor araç şehirde kullanırken dikkat çekiyor ama uzun olduğu için park sorunu ve manevrası zor oluyor. Onun dışında güzel hızlanıyor aklınızda başka soru varsa cevaplarım. Tavsiye ederim aracı bu fiyata daha iyi bir araba yok