tihacuM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Wolksvagen CC aracı olan veya kullanan var mı?
25
●465
- 16-08-2020, 02:26:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Altı çok alçak. 1.4 TSI motor, tork az, kasa hantal fazla yakıyor.
- 16-08-2020, 02:37:22Hocam çok teşekkürler bilgi için sağ olun.djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kronik olarak devirdaim sorunu olduğunu söylüyorlar.hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam pişman mı olursunuz diyorsunuz? 😊fidelasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi için sağ olun hocam.karpowership adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağ olun hocam teşekkür ederim 😊hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-08-2020, 15:03:39Hocam golf ve passat iyi. Temiz alırsanız memnun eder bu arabalar. Benim düşüncem böyle. Jetta ve polo yu beğenmiyorum ek olarak.fidelasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 15:30:11scirocco kullanıyorum, cc ile herşeyi aynı sadece kasa farklı. Alacağınız aracı iyi baktırın. piston kompresyon testi mutlaka yaptırın. bilgisayara bağlayıp güncel bir hatası varmı kontrol ettirin. Alırken bunlara dikkat edin. Aldıktan sonrası için sormak istediğiniz sorular olursa sorabilirsiniz.
Torku az diyenler olmuşen düşük güçlü tsi kullanmışlar muhtemelen.
Yakıt konusuna gelirsek dağlık bir yerde oturuyorum ful yokuşlu yollar hergün in çık yapıyorum ortalamam 8.5 uzun yolda sabitlersen ortalama 6 nın altına düşüyor - 16-08-2020, 15:52:38insignia 2.8 opc
veya octavia RS
bakabilirsin o paralara.
performans donanım ve konfor olarak CC den daha iyilerdir
- 16-08-2020, 15:55:40Passat su anda kullanıyorum. Cok memnun olduğum soylenemezrobertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle