• 16-08-2020, 22:02:56
    #19
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    scirocco kullanıyorum, cc ile herşeyi aynı sadece kasa farklı. Alacağınız aracı iyi baktırın. piston kompresyon testi mutlaka yaptırın. bilgisayara bağlayıp güncel bir hatası varmı kontrol ettirin. Alırken bunlara dikkat edin. Aldıktan sonrası için sormak istediğiniz sorular olursa sorabilirsiniz.
    Torku az diyenler olmuşen düşük güçlü tsi kullanmışlar muhtemelen.
    Yakıt konusuna gelirsek dağlık bir yerde oturuyorum ful yokuşlu yollar hergün in çık yapıyorum ortalamam 8.5 uzun yolda sabitlersen ortalama 6 nın altına düşüyor
    Hocam dediğiniz gibi CC kullanıcıların yorumları genel olarak çok iyi, hatta fazlası ile iyi. Her konuda çok memnun olduklarını dile getiriyorlar. Bugün biraz facebook gruplarında araştırdım, soruşturdum kullanıcıların haddinden fazla memnun.

    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insignia 2.8 opc
    veya octavia RS
    bakabilirsin o paralara.

    performans donanım ve konfor olarak CC den daha iyilerdir
    Hocam Octavia değilde insignia olabilir ama o fiyatlara malesef boş kasa ve km yüksek

    Javus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2015 cc var bizde. Çok sportif duruyor araç şehirde kullanırken dikkat çekiyor ama uzun olduğu için park sorunu ve manevrası zor oluyor. Onun dışında güzel hızlanıyor aklınızda başka soru varsa cevaplarım. Tavsiye ederim aracı bu fiyata daha iyi bir araba yok
    Hocam çok teşekkürler, sizce 2.0 tdi mi yoksa 1.4 tsi mi?
  • 16-08-2020, 22:03:51
    #20
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dediğiniz gibi CC kullanıcıların yorumları genel olarak çok iyi, hatta fazlası ile iyi. Her konuda çok memnun olduklarını dile getiriyorlar. Bugün biraz facebook gruplarında araştırdım, soruşturdum kullanıcıların haddinden fazla memnun.


    Hocam Octavia değilde insignia olabilir ama o fiyatlara malesef boş kasa ve km yüksek

    Hocam çok teşekkürler, sizce 2.0 tdi mi yoksa 1.4 tsi mi?
    1.4 tsi hocam bizimki
  • 16-08-2020, 22:06:38
    #21
    selamlar deli gider deli yakar konforlu diyebilirim sunroofu tam açamazsın örnek büyük bir eksi excclusvie paket vardı gayet dolu araçtı severek bindim ama piyasası zayıf diyebilirim
  • 16-08-2020, 22:07:05
    #22
    2.0tdi’dan Allah esirgesin...
  • 16-08-2020, 22:08:43
    #23
    Benim gürcistanda 2.0 T passat cc aracım vardı sattım 1 sene bendeydi. Performans çok iyiydi. Konforu görüntüsü falan başarılı. Sürekli basarak gezmekten dolayı ara sıra sorunlar yaşadım ama çok masraflı şeyler çıkmadı. Alınır güzel araçtır, tavsiye ederim.
  • 16-08-2020, 22:29:46
    #24
    Aktarım organlarında problem olan bir araç daha sonraları sorunu çözmek yerine yazılım ile gücü düşürüp şanzıman üzerindeki yükü azalttılar. O fiyatlara alabileceğiniz daha kaliteli araçlar olmalı bu kadar parayı hakedecek bir araç değil.
  • 16-08-2020, 22:42:15
    #25
    begencomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.0tdi’dan Allah esirgesin...
    Niçin hocam?

    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gürcistanda 2.0 T passat cc aracım vardı sattım 1 sene bendeydi. Performans çok iyiydi. Konforu görüntüsü falan başarılı. Sürekli basarak gezmekten dolayı ara sıra sorunlar yaşadım ama çok masraflı şeyler çıkmadı. Alınır güzel araçtır, tavsiye ederim.
    Hocam, teşekkürler sağ olun 😊

    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktarım organlarında problem olan bir araç daha sonraları sorunu çözmek yerine yazılım ile gücü düşürüp şanzıman üzerindeki yükü azalttılar. O fiyatlara alabileceğiniz daha kaliteli araçlar olmalı bu kadar parayı hakedecek bir araç değil.
    Hocam bu fiyatlara ben CC'dan daha iyi bir araç göremedim. Tabii ki bu benim görüşürüm lakin şöyle bir şey de var fiyatlar çok absürt şekilde katladı. Yani en kötü arabalar dahi 100 bin ₺ olmuş.
  • 17-08-2020, 02:28:18
    #26
    Bir ara ticaret için aldım.. Tekrar binmek için almaya karar verdim ama kronik problemi piston kırma ch ile başlayan motor kodlarında bir sorun yok diye biliyorum. Araç güçlü dış görünüş gayet güzel çerçevesiz camlar çok şık. Yakıt konusuna gelince araç yakıyor. Yani şuan kullandığınız aracı bilmiyorum ama CC performans arabası.. Alacağım şahıs bana şu cümleyi kullanmıştı ASLAN BESLİYORSAN YEMİNİ ESİRGEMEYECEKSİN