tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dediğiniz gibi CC kullanıcıların yorumları genel olarak çok iyi, hatta fazlası ile iyi. Her konuda çok memnun olduklarını dile getiriyorlar. Bugün biraz facebook gruplarında araştırdım, soruşturdum kullanıcıların haddinden fazla memnun.


Hocam Octavia değilde insignia olabilir ama o fiyatlara malesef boş kasa ve km yüksek

Hocam çok teşekkürler, sizce 2.0 tdi mi yoksa 1.4 tsi mi?
1.4 tsi hocam bizimki