Benim gürcistanda 2.0 T passat cc aracım vardı sattım 1 sene bendeydi. Performans çok iyiydi. Konforu görüntüsü falan başarılı. Sürekli basarak gezmekten dolayı ara sıra sorunlar yaşadım ama çok masraflı şeyler çıkmadı. Alınır güzel araçtır, tavsiye ederim.