Aktarım organlarında problem olan bir araç daha sonraları sorunu çözmek yerine yazılım ile gücü düşürüp şanzıman üzerindeki yükü azalttılar. O fiyatlara alabileceğiniz daha kaliteli araçlar olmalı bu kadar parayı hakedecek bir araç değil.