• 16-08-2020, 02:15:15
    #1
    Cümleten selamunaleykum, Wolksvagen CC almayı düşünüyorum bütçem max : 200.000₺. O fiyatlara en dikkatimi çeken performans, konfor vs. konusunda CC oldu. Kullanan veya araç hakkında bilgisi olan var mıdır acaba? Şimdiden teşekkürler. İyi forumlar. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşaallah.
  • 16-08-2020, 02:18:04
    #2
    Geçen ay vardı abimde, bir aya yakın ben kullandım. Konforu mükemmel bir araç. Bastın mı fena gidiyor. Ama çok yakıyordu. En beğendiğim özelliği camlarıydı. Çerçevesiz güzel bir görünüşü var
  • 16-08-2020, 02:18:39
    #3
    Reis büyük şehirde park sıkıntısı varya uzun araba çok sıkıntı.
  • 16-08-2020, 02:18:42
    #4
    2014 ve öncesi 1.4 tsi 160 hp
    2015 ve sonrası 1.4 tSi 150 h

    160 hp ler de piston kırma olayı olduğu için yeni versiyonlar 150 olarak çıktı


    Klasik dsg şanzıman dolayısı ile kavramayı kontrol ettirmeniz gerekir. 150 lik exclusive paket mantıklı seçim olacaktır
  • 16-08-2020, 02:18:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bi aralsr hayalimdi güzel araba
  • 16-08-2020, 02:21:23
    #6
    Kronik hatalı seri üretilmiş bir araç biliyorum detayını araştırıp almanızı öneririm.
  • 16-08-2020, 02:22:30
    #7
    eger 1.4 benzinli dusunuyorsan bir petrolünün olması gerekli. 2015 1.4 vardı yakıt yüzünden satmak zorunda kaldim. ama arabaya diyecek yok. dsg şanzıman olması kötü mekantronik ,kavarma ,partikül , sanzıman sorunları her zaman karsına cıkacaktır. bir daha düşün. Gerci dsg vw aldım yine pismanım
  • 16-08-2020, 02:23:05
    #8
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ay vardı abimde, bir aya yakın ben kullandım. Konforu mükemmel bir araç. Bastın mı fena gidiyor. Ama çok yakıyordu. En beğendiğim özelliği camlarıydı. Çerçevesiz güzel bir görünüşü var
    Evet hocam görünüşü çok cezbediyor, dediğiniz gibi birazda aslında yakıt konusunda takılıyorum.
  • 16-08-2020, 02:24:12
    #9
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ay vardı abimde, bir aya yakın ben kullandım. Konforu mükemmel bir araç. Bastın mı fena gidiyor. Ama çok yakıyordu. En beğendiğim özelliği camlarıydı. Çerçevesiz güzel bir görünüşü var
    ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis büyük şehirde park sıkıntısı varya uzun araba çok sıkıntı.
    Haklısınız hocam, lakin genel olarak park sıkıntısı çekeceğimi zannetmiyorum.