Wolksvagen CC aracı olan veya kullanan var mı?
25
●465
- 16-08-2020, 02:15:15Cümleten selamunaleykum, Wolksvagen CC almayı düşünüyorum bütçem max : 200.000₺. O fiyatlara en dikkatimi çeken performans, konfor vs. konusunda CC oldu. Kullanan veya araç hakkında bilgisi olan var mıdır acaba? Şimdiden teşekkürler. İyi forumlar. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşaallah.
- 16-08-2020, 02:22:30eger 1.4 benzinli dusunuyorsan bir petrolünün olması gerekli. 2015 1.4 vardı yakıt yüzünden satmak zorunda kaldim. ama arabaya diyecek yok. dsg şanzıman olması kötü mekantronik ,kavarma ,partikül , sanzıman sorunları her zaman karsına cıkacaktır. bir daha düşün. Gerci dsg vw aldım yine pismanım
- 16-08-2020, 02:23:05Evet hocam görünüşü çok cezbediyor, dediğiniz gibi birazda aslında yakıt konusunda takılıyorum.harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 02:24:12harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHaklısınız hocam, lakin genel olarak park sıkıntısı çekeceğimi zannetmiyorum.ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle