Konu
Wolksvagen CC aracı olan veya kullanan var mı?
16-08-2020, 02:18:04
#2
harosa
Geçen ay vardı abimde, bir aya yakın ben kullandım. Konforu mükemmel bir araç. Bastın mı fena gidiyor. Ama çok yakıyordu. En beğendiğim özelliği camlarıydı. Çerçevesiz güzel bir görünüşü var