Geçen ay vardı abimde, bir aya yakın ben kullandım. Konforu mükemmel bir araç. Bastın mı fena gidiyor. Ama çok yakıyordu. En beğendiğim özelliği camlarıydı. Çerçevesiz güzel bir görünüşü var