harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen ay vardı abimde, bir aya yakın ben kullandım. Konforu mükemmel bir araç. Bastın mı fena gidiyor. Ama çok yakıyordu. En beğendiğim özelliği camlarıydı. Çerçevesiz güzel bir görünüşü var
ByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reis büyük şehirde park sıkıntısı varya uzun araba çok sıkıntı.
Haklısınız hocam, lakin genel olarak park sıkıntısı çekeceğimi zannetmiyorum.