harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen ay vardı abimde, bir aya yakın ben kullandım. Konforu mükemmel bir araç. Bastın mı fena gidiyor. Ama çok yakıyordu. En beğendiğim özelliği camlarıydı. Çerçevesiz güzel bir görünüşü var
Evet hocam görünüşü çok cezbediyor, dediğiniz gibi birazda aslında yakıt konusunda takılıyorum.