Bir ara ticaret için aldım.. Tekrar binmek için almaya karar verdim ama kronik problemi piston kırma ch ile başlayan motor kodlarında bir sorun yok diye biliyorum. Araç güçlü dış görünüş gayet güzel çerçevesiz camlar çok şık. Yakıt konusuna gelince araç yakıyor. Yani şuan kullandığınız aracı bilmiyorum ama CC performans arabası.. Alacağım şahıs bana şu cümleyi kullanmıştı ASLAN BESLİYORSAN YEMİNİ ESİRGEMEYECEKSİN