begencomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.0tdi’dan Allah esirgesin...
Niçin hocam?

Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gürcistanda 2.0 T passat cc aracım vardı sattım 1 sene bendeydi. Performans çok iyiydi. Konforu görüntüsü falan başarılı. Sürekli basarak gezmekten dolayı ara sıra sorunlar yaşadım ama çok masraflı şeyler çıkmadı. Alınır güzel araçtır, tavsiye ederim.
Hocam, teşekkürler sağ olun 😊

Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktarım organlarında problem olan bir araç daha sonraları sorunu çözmek yerine yazılım ile gücü düşürüp şanzıman üzerindeki yükü azalttılar. O fiyatlara alabileceğiniz daha kaliteli araçlar olmalı bu kadar parayı hakedecek bir araç değil.
Hocam bu fiyatlara ben CC'dan daha iyi bir araç göremedim. Tabii ki bu benim görüşürüm lakin şöyle bir şey de var fiyatlar çok absürt şekilde katladı. Yani en kötü arabalar dahi 100 bin ₺ olmuş.