tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cümleten selamunaleykum, Wolksvagen CC almayı düşünüyorum bütçem max : 200.000₺. O fiyatlara en dikkatimi çeken performans, konfor vs. konusunda CC oldu. Kullanan veya araç hakkında bilgisi olan var mıdır acaba? Şimdiden teşekkürler. İyi forumlar. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşaallah.
Altı çok alçak. 1.4 TSI motor, tork az, kasa hantal fazla yakıyor.