robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam golf ve passat iyi. Temiz alırsanız memnun eder bu arabalar. Benim düşüncem böyle. Jetta ve polo yu beğenmiyorum ek olarak.
Passat su anda kullanıyorum. Cok memnun olduğum soylenemez