scirocco kullanıyorum, cc ile herşeyi aynı sadece kasa farklı. Alacağınız aracı iyi baktırın. piston kompresyon testi mutlaka yaptırın. bilgisayara bağlayıp güncel bir hatası varmı kontrol ettirin. Alırken bunlara dikkat edin. Aldıktan sonrası için sormak istediğiniz sorular olursa sorabilirsiniz.
Torku az diyenler olmuşen düşük güçlü tsi kullanmışlar muhtemelen.
Yakıt konusuna gelirsek dağlık bir yerde oturuyorum ful yokuşlu yollar hergün in çık yapıyorum ortalamam 8.5 uzun yolda sabitlersen ortalama 6 nın altına düşüyor