Hocam 2015 cc var bizde. Çok sportif duruyor araç şehirde kullanırken dikkat çekiyor ama uzun olduğu için park sorunu ve manevrası zor oluyor. Onun dışında güzel hızlanıyor aklınızda başka soru varsa cevaplarım. Tavsiye ederim aracı bu fiyata daha iyi bir araba yok