fidelasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pişmanlıktır diyorum wv ama ben 3. kez aldım Ama bir daha almam.
Hocam golf ve passat iyi. Temiz alırsanız memnun eder bu arabalar. Benim düşüncem böyle. Jetta ve polo yu beğenmiyorum ek olarak.