djj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2014 ve öncesi 1.4 tsi 160 hp
2015 ve sonrası 1.4 tSi 150 h

160 hp ler de piston kırma olayı olduğu için yeni versiyonlar 150 olarak çıktı


Klasik dsg şanzıman dolayısı ile kavramayı kontrol ettirmeniz gerekir. 150 lik exclusive paket mantıklı seçim olacaktır
Hocam çok teşekkürler bilgi için sağ olun.
hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kronik hatalı seri üretilmiş bir araç biliyorum detayını araştırıp almanızı öneririm.
Hocam kronik olarak devirdaim sorunu olduğunu söylüyorlar.

fidelasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eger 1.4 benzinli dusunuyorsan bir petrolünün olması gerekli. 2015 1.4 vardı yakıt yüzünden satmak zorunda kaldim. ama arabaya diyecek yok. dsg şanzıman olması kötü mekantronik ,kavarma ,partikül , sanzıman sorunları her zaman karsına cıkacaktır. bir daha düşün. Gerci dsg vw aldım yine pismanım
Hocam pişman mı olursunuz diyorsunuz? 😊
karpowership adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altı çok alçak. 1.4 TSI motor, tork az, kasa hantal fazla yakıyor.
Bilgi için sağ olun hocam.

hobuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gel hocam 2014 1.6 102bg Caddy veriyim sana
Sağ olun hocam teşekkür ederim 😊