• 31-07-2020, 17:00:45
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Softwareus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır söylemiyor, sana 25k veriyor, 38k istiyor.
    Faiz yok ama beyaz eşya pahalandı diyip faiz koyuyorlar.

    Kaldı ki şu zorla vermiyorlar mantığını da anlamadım. Zorunda olmasak almazdık zaten.
    Eminmisin söylemediğine 😊 alıyorsan şikayet etmiyeceksin geri ödeme devlet bu sölemesede böle yapacağı belli zaten türkite burası
  • 31-07-2020, 17:01:53
    #29
    faizleniyor ve yükseliyor yükseliyor sonra bankalara arabaya carta curta haciz geliyor sonunda sinirleniyor ve ödüyorsun 5 bin lira borcum vardı üzerime tüm herşeye haciz geldi bloke kondu
  • 31-07-2020, 17:05:03
    #30
    musayazlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben cevabımı aldım. Teşekkür ederim İster istemez Türkiye'de şu dönemde iş bulma çok zorlaştı. Bu yüzden yurt dışına yönelmek gerek. Üniversitede 3 üncü yılıma girdim. Şu anda Yusuf Yusufum. Günde 10-12 saat kendimi geliştirmeye ayırıyorum. 6 yada 5 saat falan uyuyorumdur. Bu çalışma düzeni bile bana yetmiyor mesela. Bir taraftan da çift üniversitesi okuyorum. Daha ne yapayım. Sınıf ortamıda laylaylom kimsenin umrunda değil mezun olunca iş bulup bulamayacağı. Durum bu maalesef.
    Ciddi ciddi yatırım yaptım çoğu zaman üniversitede ama ülkede işler karışık. Laylaylomu eksik tutmayın çünkü bir daha öyle fırsatınız olmayacak.
  • 31-07-2020, 17:05:15
    #31
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminmisin söylemediğine 😊 alıyorsan şikayet etmiyeceksin geri ödeme devlet bu sölemesede böle yapacağı belli zaten türkite burası
    Kardeşim o sözleşmeyi okuyup ben imzaladım, sana şu kadar ödersin denmiyor. Zorunda kalarak aldık sen de okuma şansı elde edebilsen sen de alırdın herhalde
  • 31-07-2020, 17:13:05
    #32
    musayazlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu borç mezuniyetten iki yıl sonra ödemelere başlanmıyor mu? İki yılda iş bulamıyor musunuz ödemek için?
    Ekonomimiz mukemmel oldugu icin bulunmasi lazim aslinda (!)
  • 31-07-2020, 17:42:26
    #33
    Benim hocam 20 yıl önce aldığı kredi ödemiyor faiz silinip duruyor dlyor ne ödicem diyor aldığı maaş 10k
  • 31-07-2020, 17:43:27
    #34
    En sonunda cebri icra öncesinde paso faiz gelir üstüne
  • 31-07-2020, 17:52:54
    #35
    Benim bunca yıl gördüğüm
    Beyaz eşyaya endeksli faiz işler
    Af gelir
    Ana parayı taksitle ödersin
    (İcra gelenleri duydum ama hiçbirinin iğnesi dahi alınmamış).
  • 31-07-2020, 19:04:26
    #36
    Biri bana öğrenciyken ailesinin durumu iyi olmasına rağmen burs çıkan kullanan ile ailesinin durumu kötü olup sırf okumak için mecbur bu krediyi kullananlar arasındaki eşitsizliği açıklasın, ailesinden 1000 lira gelen ve devletten burs alan tonlarca arkadaşım varken ben 400 TL kredi ile okumaya çalıştım.Tonlarca işe girdim çıktım. Yetmedi mezun oldum hayata iki yılda geriden başladım. Bu arada çoğu arkadaşım o parayı clublarda gezerek tozarak ek para diye yedi. Benim bu devlete ödeyecek kuruşum yok üstümede bir şey almıyorum.Eşim burs almış ailesininde durumu iyidi onun üstüne yapıyorum herşeyi. Umarım bir gün bu ülkeden gitme fırsatım olurda ödemek zorunda kalmam