WebKadir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bak değerli kardeşim.
Ben politik bir adam değilim, direk konuştuğum için beni az insan sever.
Çünkü lafımı sakınmam.
Sen bu ülkeyi terkedebilecek niteliklere sahip olsan.
Bu ülkeyi bırakıp dünyanın daha iyi bir ülkesinde iş bulup kariyer yapabilecek vasıflara sahip olsan, bu ülkede de o krediyi ödeyecek işi çok rahat bulursun.
Üniversite hayatları goy goy ile geçiyor, çoğu genç kendini geliştirmiyor hayata hazırlamıyor.
Sonra üniversiteden yeterince vasıflı şekilde çıkmadığında iş bulmakta zorlanıyor ve borçlarla yani hayatla karşı karşıya geliyor.
Asıl söyleyeceğim ise, bu ülkede kendini 2. sınıf görüyorsun da kaçmaya çalışıyorsun ya.
Eğer bir şekilde gidebilirsen gittiğin yeni ülkede 2. sınıf vatandaşlık nasıl oluyormuş muhtemelen o zaman anlayacaksın.