• 01-08-2020, 17:21:34
    #55
    Ankamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorlamı vermişler acaba arkadasımıza? birde alırken geri ödemesi belli olur her kredinin!
    Zorla vermediler, ihtiyacı olduğu için aldı. Ben de aynı krediden ihtiyacım olduğu için alıyorum, 2-3 sene sonra ödemeye başlayacağım. Hayır geri ödemesi belli değil aldığı tutar 14.xxx TL, ödeyeceği tutar 21.xxx TL. Tam olarak %44 faiz binmiş.
    Keyiften ödemeyecek demedim ödemezse ne olur dedim. Ya biliyorsan benim sorduğum soruya cevap ver, ya da boş yorum yapma.
  • 01-08-2020, 17:22:13
    #56
    dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25k aldım 35k istiyorlar en yakın tefeciye gidip borç isteseydim bu kadar çökmezdi boğazıma hayırlısı olsun
    Geçmiş olsun. Keşke Suriyeli olsaydık.
  • 01-08-2020, 17:23:10
    #57
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorla vermediler, ihtiyacı olduğu için aldı. Ben de aynı krediden ihtiyacım olduğu için alıyorum, 2-3 sene sonra ödemeye başlayacağım. Hayır geri ödemesi belli değil aldığı tutar 14.xxx TL, ödeyeceği tutar 21.xxx TL. Tam olarak %44 faiz binmiş.
    Keyiften ödemeyecek demedim ödemezse ne olur dedim. Ya biliyorsan benim sorduğum soruya cevap ver, ya da boş yorum yapma.
    öncelikle az bir sakin ol güzel kardeşim
    bunun için konu açmaya gerek yok kredi ödenmezse maaşa varsa menkul ve gayrimenkullere haciz konulur. üzerine ne alırsa haciz gelir .

    yani kyk da normal borcta normal kredide böyledir.
  • 01-08-2020, 17:25:43
    #58
    Ankamedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle az bir sakin ol güzel kardeşim
    bunun için konu açmaya gerek yok kredi ödenmezse maaşa varsa menkul ve gayrimenkullere haciz konulur. üzerine ne alırsa haciz gelir .

    yani kyk da normal borcta normal kredide böyledir.
    Ben sakinim cümlelerin sonuna ünlem koyarak yazan ben değilim sensin.
    Konuda yazanlar gayet yardımcı oldu normal kredi ödemesinden dolayı haciz gelme süresiyle KYK kredisi geri ödemesinden dolayı haciz gelme süresi arasında dağlar kadar fark varmış. Yani bunun için konu açmaya gerek vardı. Sen de hala bilmeden sallamaya devam ediyorsun.
  • 01-08-2020, 17:26:40
    #59
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim vergilerimden geliyor o para! Suriyelilere verilen 1.000 tl burs nereden geliyor ? Ben 250 tl ile gecinmeye calisirken suriyeli 1000 tl ile rahatca geciniyor vatandaşı oldugumuz ulkede 2. Sinif muammelesi goruyoruz daha bir sey soylemeye gerek var mi ?
    Borcunu sorumluluğunu bilmeyen adamdan memlekete hayır gelmez.
    Devletten borç alıyorsanız borcunuzu ödeyeceksiniz, borcu inkar etmeyecek, borcu sildirip kendi borcunuzu başkalarıın vergileri ile ödettirmeye kalkmayacaksınız.

    Bu ülkede ihtiyaç kredisi alanlar da vergi veriyor onların borcunu da mı devlet ödesin?
    Ev kredisi çekenler de vergi veriyor onların kredisini de mi devlet ödesin.
    Birileri ev araba sahibi olsun diye ev araba sahibi olmayanların vergisinden onların borçlarını mı ödeyelim?
    Birileri üniversite mezunu olsun diye, üniversiteye gidemeyip 18 yaşında asgari ücretle çalışıp vergi veren adama sizin üniversite hayatınızın bedelini mi ödetelim.

    Esnaf da kredi çekip iş yapıyor vergi veriyor o da ödemesin kredisini onu da mı hazineden ödeyelim?
    Ajitasyona gerek yok, senin babanın vergilerinden verilmiyor o krediler, hepimiz o vergilerde eşit hak sahibiyiz.
    Dershaneye gidecek parası olmadığı için üniversite sınavına değil asgari ücretle kölelik yapan adamların vergileri de var o kredilerde.
    Ben de aldım krediyi kullandım, okulu bitirdim, 2001 krizine denk geldim, iş bulamadım.
    3 sene sonra iş buldum yapılandırdım faizi ile birlikte ödedim.
    Ergen muhabbetine gerek yok yetişkin insanlarsınız, bunun borç olduğunu bile bile aldınız, kullandınız harcadınız.
    Bize mi üniversite okudunuz? Sizin üniversite hayatınızdan tahsilinizden sizden başka kime fayda var?
    Krediyi kendinize kullandınız, ve kullancığınız borcu çalışıp geri ödeme vaktiniz geldi.
    Şimdi borcunuza yetişkin insanlar gibi sahip çıkın, iş bulduğunuz ilk fırsatta borcunuzu ödeyin .

    Mesajımda yazdım.
    Senin aldığın kredinin vergilerin harcandığın başka yerler ile alakası yok, başka yerlere para kaçıyorsa oranın hesabını soracaksın.
    Suriyelilere verilen paranın peşine düşeceksin verdirtmemek için mücadele edeceksin ona göre oy vereceksin. Ben de senin arkandayım.
    Müteahhitlere verilen hazine garantili ihalelerin peşine düşeceksin. Ben de senin arkanda hesap sorarım.
    Siyaset yapacaksın siyaset yaptıracaksın verginin harcandığı gereksiz yerlerin hesabını soracaksın.
    Siyaset baş örtüsü, ayasofya, istanbul sözleşmesi falan değildir. Siyaset kaynakların yani vergilerin hangi öncelikle harcanacağı meselesidir.
    Ama vergiler başkalarına peşkeş çekiliyor biraz da bana peşkeş çekilecek demeyeceksiniz. Eğer aldığın borcu ödememeye kalkarsan arkanda durmam. Ben borcumu ödüyorum.
    Sınavda %1 e girenler heryerden burs alıyorlar. Bir sürü okul ve özel kuruluş başarılı öğrencilere burs veriyor.
    Kayda değer bir başarıya sahip olmadan üniversite okumak isteyen ve burs değil KREDİ alanlar da bu kredileri geri ödeyecekler. ya da kredi almayacaklar.
  • 01-08-2020, 17:27:08
    #60
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sakinim cümlelerin sonuna ünlem koyarak yazan ben değilim sensin.
    Konuda yazanlar gayet yardımcı oldu normal kredi ödemesinden dolayı haciz gelme süresiyle KYK kredisi geri ödemesinden dolayı haciz gelme süresi arasında dağlar kadar fark varmış. Yani bunun için konu açmaya gerek vardı. Sen de hala bilmeden sallamaya devam ediyorsun.
    haciz gelme süresi farklı olucak elbette devlet borclarında biraz daha farklı özel kurum değil ama sonuc olarak haciz gelir ev araba vs üzeirnde gelir öyle bir kredi taksidi ödenmedi diye değil. ödenmesse o sekilde olur

    iyi günler umarım en kısa sürede kurtulursunuz
  • 01-08-2020, 17:27:54
    #61
    Ödenmezse 2 sene kadar faiz binmeye devam ediyor. Af filan çıkarsa bu süre içerisinde yansıyan faizi silip yapılandırma olabilir. Af gelmesse eğer 2 yıl sonra filan borç vergi dairesine aktarıyor onlarda e-haciz uyguluyor banka hesabında para varsa paranı blokeliyor. Arkadaşım aynı durumda maaşına filan haciz gelmedi bankada para bulunması durumunda bloke gelebilir (hatta maaşı bankadan alıyor para yattığı zaman hemen çekiyor)
  • 01-08-2020, 17:28:54
    #62
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcunu sorumluluğunu bilmeyen adamdan memlekete hayır gelmez.
    Devletten borç alıyorsanız borcunuzu ödeyeceksiniz, borcu inkar etmeyecek, borcu sildirip kendi borcunuzu başkalarıın vergileri ile ödettirmeye kalkmayacaksınız.

    Bu ülkede ihtiyaç kredisi alanlar da vergi veriyor onların borcunu da mı devlet ödesin?
    Ev kredisi çekenler de vergi veriyor onların kredisini de mi devlet ödesin.
    Birileri ev araba sahibi olsun diye ev araba sahibi olmayanların vergisinden onların borçlarını mı ödeyelim?
    Birileri üniversite mezunu olsun diye, üniversiteye gidemeyip 18 yaşında asgari ücretle çalışıp vergi veren adama sizin üniversite hayatınızın bedelini mi ödetelim.

    Esnaf da kredi çekip iş yapıyor vergi veriyor o da ödemesin kredisini onu da mı hazineden ödeyelim?
    Ajitasyona gerek yok, senin babanın vergilerinden verilmiyor o krediler, hepimiz o vergilerde eşit hak sahibiyiz.
    Dershaneye gidecek parası olmadığı için üniversite sınavına değil asgari ücretle kölelik yapan adamların vergileri de var o kredilerde.
    Ben de aldım krediyi kullandım, okulu bitirdim, 2001 krizine denk geldim, iş bulamadım.
    3 sene sonra iş buldum yapılandırdım faizi ile birlikte ödedim.
    Ergen muhabbetine gerek yok yetişkin insanlarsınız, bunun borç olduğunu bile bile aldınız, kullandınız harcadınız.
    Bize mi üniversite okudunuz? Sizin üniversite hayatınızdan tahsilinizden sizden başka kime fayda var?
    Krediyi kendinize kullandınız, ve kullancığınız borcu çalışıp geri ödeme vaktiniz geldi.
    Şimdi borcunuza yetişkin insanlar gibi sahip çıkın, iş bulduğunuz ilk fırsatta borcunuzu ödeyin .

    Mesajımda yazdım.
    Senin aldığın kredinin vergilerin harcandığın başka yerler ile alakası yok, başka yerlere para kaçıyorsa oranın hesabını soracaksın.
    Suriyelilere verilen paranın peşine düşeceksin verdirtmemek için mücadele edeceksin ona göre oy vereceksin.
    Müteahhitlere verilen hazine garantili ihalelerin peşine düşeceksin.
    Siyaset yapacaksın siyaset yaptıracaksın verginin harcandığı gereksiz yerlerin hesabını soracaksın.
    Siyaset baş örtüsü, ayasofya, istanbul sözleşmesi falan değildir. Siyaset kaynakların yani vergilerin hangi öncelikle harcanacağı meselesidir.
    Ama vergiler başkalarına peşkeş çekiliyor biraz da bana peşkeş çekilecek demeyeceksiniz.
    Sınavda %1 e girenler heryerden burs alıyorlar. Bir sürü okul ve özel kuruluş başarılı öğrencilere burs veriyor.
    Kayda değer bir başarıya sahip olmadan üniversite okumak isteyen ve burs değil KREDİ alanlar da bu kredileri geri ödeyecekler. ya da kredi almayacaklar.

    ne güzel demişsiniz.
  • 01-08-2020, 17:29:34
    #63
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borcunu sorumluluğunu bilmeyen adamdan memlekete hayır gelmez.
    Devletten borç alıyorsanız borcunuzu ödeyeceksiniz, borcu inkar etmeyecek, borcu sildirip kendi borcunuzu başkalarıın vergileri ile ödettirmeye kalkmayacaksınız.

    Bu ülkede ihtiyaç kredisi alanlar da vergi veriyor onların borcunu da mı devlet ödesin?
    Ev kredisi çekenler de vergi veriyor onların kredisini de mi devlet ödesin.
    Birileri ev araba sahibi olsun diye ev araba sahibi olmayanların vergisinden onların borçlarını mı ödeyelim?
    Birileri üniversite mezunu olsun diye, üniversiteye gidemeyip 18 yaşında asgari ücretle çalışıp vergi veren adama sizin üniversite hayatınızın bedelini mi ödetelim.

    Esnaf da kredi çekip iş yapıyor vergi veriyor o da ödemesin kredisini onu da mı hazineden ödeyelim?
    Ajitasyona gerek yok, senin babanın vergilerinden verilmiyor o krediler, hepimiz o vergilerde eşit hak sahibiyiz.
    Dershaneye gidecek parası olmadığı için üniversite sınavına değil asgari ücretle kölelik yapan adamların vergileri de var o kredilerde.
    Ben de aldım krediyi kullandım, okulu bitirdim, 2001 krizine denk geldim, iş bulamadım.
    3 sene sonra iş buldum yapılandırdım faizi ile birlikte ödedim.
    Ergen muhabbetine gerek yok yetişkin insanlarsınız, bunun borç olduğunu bile bile aldınız, kullandınız harcadınız.
    Bize mi üniversite okudunuz? Sizin üniversite hayatınızdan tahsilinizden sizden başka kime fayda var?
    Krediyi kendinize kullandınız, ve kullancığınız borcu çalışıp geri ödeme vaktiniz geldi.
    Şimdi borcunuza yetişkin insanlar gibi sahip çıkın, iş bulduğunuz ilk fırsatta borcunuzu ödeyin .

    Mesajımda yazdım.
    Senin aldığın kredinin vergilerin harcandığın başka yerler ile alakası yok, başka yerlere para kaçıyorsa oranın hesabını soracaksın.
    Suriyelilere verilen paranın peşine düşeceksin verdirtmemek için mücadele edeceksin ona göre oy vereceksin.
    Müteahhitlere verilen hazine garantili ihalelerin peşine düşeceksin.
    Siyaset yapacaksın siyaset yaptıracaksın verginin harcandığı gereksiz yerlerin hesabını soracaksın.
    Siyaset baş örtüsü, ayasofya, istanbul sözleşmesi falan değildir. Siyaset kaynakların yani vergilerin hangi öncelikle harcanacağı meselesidir.
    Ama vergiler başkalarına peşkeş çekiliyor biraz da bana peşkeş çekilecek demeyeceksiniz.
    Sınavda %1 e girenler heryerden burs alıyorlar. Bir sürü okul ve özel kuruluş başarılı öğrencilere burs veriyor.
    Kayda değer bir başarıya sahip olmadan üniversite okumak isteyen ve burs değil KREDİ alanlar da bu kredileri geri ödeyecekler. ya da kredi almayacaklar.
    Çözüm basit, 2. Sinif muammelesi gordugum ulkede yasamayacagim. cok sey soylemek isterdim de neyse iyi gunler.