dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25k aldım 35k istiyorlar en yakın tefeciye gidip borç isteseydim bu kadar çökmezdi boğazıma hayırlısı olsun
Geçmiş olsun. Keşke Suriyeli olsaydık.