Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zorla vermediler, ihtiyacı olduğu için aldı. Ben de aynı krediden ihtiyacım olduğu için alıyorum, 2-3 sene sonra ödemeye başlayacağım. Hayır geri ödemesi belli değil aldığı tutar 14.xxx TL, ödeyeceği tutar 21.xxx TL. Tam olarak %44 faiz binmiş.
Keyiften ödemeyecek demedim ödemezse ne olur dedim. Ya biliyorsan benim sorduğum soruya cevap ver, ya da boş yorum yapma.
öncelikle az bir sakin ol güzel kardeşim
bunun için konu açmaya gerek yok kredi ödenmezse maaşa varsa menkul ve gayrimenkullere haciz konulur. üzerine ne alırsa haciz gelir .

yani kyk da normal borcta normal kredide böyledir.