• 31-07-2020, 16:27:39
    #1
    Merhaba;

    Arkadaşımın KYK borcu ödemesi başladı. Yüce devletimiz sağ olsun aldığının neredeyse yarısı kadar faiz bindirmiş. Bu ay ilk taksidini ödemesi gerekiyordu ama ödeyemedi. Daha önce yaşayanlar varsa bu aşamadan sonra ne yapılması gerektiğini söyleyebilir mi?
    Teşekkürler.
  • 31-07-2020, 16:28:49
    #2
    Yüce devletimiz
  • 31-07-2020, 16:29:18
    #3
    Beyaz eşya pahalandı mı
  • 31-07-2020, 16:29:37
    #4
    Google 1. Sayfa Garantili
    Borç her ay faizlenerek artar. İlinizde yer alan vergi dairesi ile muhattap olursunuz. Borcu ödemesiniz dahi ilk 3 yıl içerisinde genel olarak icra dosyanıza yansımaz. Fakat tahmini 3 yıl sonra borcu ödemeyen kişinin evine vergi dairesinden tebligat gelir.
  • 31-07-2020, 16:29:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Zorla vermiyorlar hocam, verdilermide şukadar geri ödemesi olacağını söylüyordur illaki
  • 31-07-2020, 16:31:30
    #6
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorla vermiyorlar hocam, verdilermide şukadar geri ödemesi olacağını söylüyordur illaki
    Orası öyle de hocam faiz haram yok şöyle yok böyle demeleri garip sadece. Trafik cezaları, vergi borçları, kredi ödenekleri vs .vs. her yerde gecikme için güzel faiz yiyor devletimiz
  • 31-07-2020, 16:31:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    KYK'ya borçlu olursunuz.
  • 31-07-2020, 16:32:09
    #8
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Arkadaşımın KYK borcu ödemesi başladı. Yüce devletimiz sağ olsun aldığının neredeyse yarısı kadar faiz bindirmiş. Bu ay ilk taksidini ödemesi gerekiyordu ama ödeyemedi. Daha önce yaşayanlar varsa bu aşamadan sonra ne yapılması gerektiğini söyleyebilir mi?
    Teşekkürler.
    buldugum bi kaynakta söyle diyor
    "5-ZAMANINDA ÖDENMEZSE NE OLUR?

    Öğrencilerin, borçlarını kredi alımları sonlandığı tarihten iki yıl sonrasında ödemeye başlamaları gerekiyor. Borç kredilerinin verildiği tarihten normal öğrenim sürelerinin bitimine kadar geçen miktarlara, enflasyon artışının ilave edilmesiyle tespit ediliyor. İki yıl sonra ödenmeyen borçlara aylık yüzde 1.40 oranında gecikme zammı uygulanıyor. Bu yüzden geciken borç, alınan kredinin 3 katına çıkabiliyor."
  • 31-07-2020, 16:32:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşınıza söyleyin şu yanlışı sakın yapmasın! KYK borçlarına ileride af gelir nede olsa ödemezsem ne olacak ki sanki demesin öyle bir af gelmez. Paşa paşa ödeyecek başka yolu yok. Ödemediği her saniye faiz uygulanır.