Merhaba;

Arkadaşımın KYK borcu ödemesi başladı. Yüce devletimiz sağ olsun aldığının neredeyse yarısı kadar faiz bindirmiş. Bu ay ilk taksidini ödemesi gerekiyordu ama ödeyemedi. Daha önce yaşayanlar varsa bu aşamadan sonra ne yapılması gerektiğini söyleyebilir mi?
Teşekkürler.