RaoulDuke adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
KYK Borcunu Ödemezsek Ne Olur?
64
●2.006
- 31-07-2020, 16:33:38Üyeliği durdurulduOrası öle hocam düşene birde devlet vuruyor güzel bir şekilde...
- 31-07-2020, 16:34:22Yerken tatlı oluyor da
Memur olduğu zaman devlet alıyor... Memur olmayınca da tebligat falan gönderiyorlar, yapılandırma oluyor bir şekilde alıyorlar. - 31-07-2020, 16:35:19Hocam siz bunu derseniz bu derste kalırsınız maalesefRaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devlet faiz haram demiyor, hükümet diyor. Ayrıca devlet bankaları da şakır şakır millete tatil kredisini basıyor. Onlar faizsiz mi ?
- 31-07-2020, 16:36:55Bu borç mezuniyetten iki yıl sonra ödemelere başlanmıyor mu? İki yılda iş bulamıyor musunuz ödemek için?
- 31-07-2020, 16:38:42Her ödemediğin gün için faiz ekleniyor 50 kuruş falan ekleniyordu benim arkadaşa.
- 31-07-2020, 16:41:41mezun olduk bakalım, 5 yıl aldık mecbur. Para hep kiraya gitti adam akıllı harcayamadık pek ama olsun artık
Bende ufak ufak biriktirmeye basladım, ödeme zamanı gelince zorlanmadan halledeyim diye.
- 31-07-2020, 16:41:42İki senedir başvurmadığımız yer kalmadı. Kariyer.net'te 400'den fazla başvuru var.musayazlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal kendi bulduğumuz yerler asgari ücretten kaydını yapıp sana elden 1500 vereceğiz diyorlar.
Bulunmuyor yani.
Her bina üniversite olmuş. Herkese profesörlük veriliyor. 27 bin profesörü olup bilimi olmayan bir ülkeyiz.
Bulamadık. Ee şimdi ne olacak peki?
Trafik cezaları, vergi borçları, kredi ödenekleri vs .vs. her yerde gecikme için güzel faiz yiyor devletimiz
