RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orası öyle de hocam faiz haram yok şöyle yok böyle demeleri garip sadece. Trafik cezaları, vergi borçları, kredi ödenekleri vs .vs. her yerde gecikme için güzel faiz yiyor devletimiz
Hocam siz bunu derseniz bu derste kalırsınız maalesef devlet faiz haram demiyor, hükümet diyor. Ayrıca devlet bankaları da şakır şakır millete tatil kredisini basıyor. Onlar faizsiz mi ?