musayazlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu borç mezuniyetten iki yıl sonra ödemelere başlanmıyor mu? İki yılda iş bulamıyor musunuz ödemek için?
İki senedir başvurmadığımız yer kalmadı. Kariyer.net'te 400'den fazla başvuru var.

Normal kendi bulduğumuz yerler asgari ücretten kaydını yapıp sana elden 1500 vereceğiz diyorlar.

Bulunmuyor yani.

Her bina üniversite olmuş. Herkese profesörlük veriliyor. 27 bin profesörü olup bilimi olmayan bir ülkeyiz.

Bulamadık. Ee şimdi ne olacak peki?