Merhaba;
Arkadaşımın KYK borcu ödemesi başladı. Yüce devletimiz sağ olsun aldığının neredeyse yarısı kadar faiz bindirmiş. Bu ay ilk taksidini ödemesi gerekiyordu ama ödeyemedi. Daha önce yaşayanlar varsa bu aşamadan sonra ne yapılması gerektiğini söyleyebilir mi?
Teşekkürler.
buldugum bi kaynakta söyle diyor
"
5-ZAMANINDA ÖDENMEZSE NE OLUR?
Öğrencilerin, borçlarını kredi alımları sonlandığı tarihten iki yıl sonrasında ödemeye başlamaları gerekiyor. Borç kredilerinin verildiği tarihten normal öğrenim sürelerinin bitimine kadar geçen miktarlara, enflasyon artışının ilave edilmesiyle tespit ediliyor. İki yıl sonra ödenmeyen borçlara aylık yüzde 1.40 oranında gecikme zammı uygulanıyor. Bu yüzden geciken borç, alınan kredinin 3 katına çıkabiliyor."