Biri bana öğrenciyken ailesinin durumu iyi olmasına rağmen burs çıkan kullanan ile ailesinin durumu kötü olup sırf okumak için mecbur bu krediyi kullananlar arasındaki eşitsizliği açıklasın, ailesinden 1000 lira gelen ve devletten burs alan tonlarca arkadaşım varken ben 400 TL kredi ile okumaya çalıştım.Tonlarca işe girdim çıktım. Yetmedi mezun oldum hayata iki yılda geriden başladım. Bu arada çoğu arkadaşım o parayı clublarda gezerek tozarak ek para diye yedi. Benim bu devlete ödeyecek kuruşum yok üstümede bir şey almıyorum.Eşim burs almış ailesininde durumu iyidi onun üstüne yapıyorum herşeyi. Umarım bir gün bu ülkeden gitme fırsatım olurda ödemek zorunda kalmam