musayazlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben cevabımı aldım. Teşekkür ederim İster istemez Türkiye'de şu dönemde iş bulma çok zorlaştı. Bu yüzden yurt dışına yönelmek gerek. Üniversitede 3 üncü yılıma girdim. Şu anda Yusuf Yusufum. Günde 10-12 saat kendimi geliştirmeye ayırıyorum. 6 yada 5 saat falan uyuyorumdur. Bu çalışma düzeni bile bana yetmiyor mesela. Bir taraftan da çift üniversitesi okuyorum. Daha ne yapayım. Sınıf ortamıda laylaylom kimsenin umrunda değil mezun olunca iş bulup bulamayacağı. Durum bu maalesef.
Ciddi ciddi yatırım yaptım çoğu zaman üniversitede ama ülkede işler karışık. Laylaylomu eksik tutmayın çünkü bir daha öyle fırsatınız olmayacak.