Eminmisin söylemediğine 😊 alıyorsan şikayet etmiyeceksin geri ödeme devlet bu sölemesede böle yapacağı belli zaten türkite burası
Kardeşim o sözleşmeyi okuyup ben imzaladım, sana şu kadar ödersin denmiyor. Zorunda kalarak aldık sen de okuma şansı elde edebilsen sen de alırdın herhalde