Hayır söylemiyor, sana 25k veriyor, 38k istiyor.
Faiz yok ama beyaz eşya pahalandı diyip faiz koyuyorlar.
Kaldı ki şu zorla vermiyorlar mantığını da anlamadım. Zorunda olmasak almazdık zaten.
Eminmisin söylemediğine 😊 alıyorsan şikayet etmiyeceksin geri ödeme devlet bu sölemesede böle yapacağı belli zaten türkite burası