LordEspoir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ah vah çekipte içten içe kazandığı parayı burada en kral yerlerde gömerken sevinmediklerini sanıyorsan sen yanılıyorsun. Bu imkan kimde olsa sevinir. Sen ben bile bu ülkede yaşıyorken sattığın ürünü euro ile satsan bayram edersin ederiz. ama kral gibi burada yaşıyorken de biz orada çoook kötüyük diye veryansın etmelerine lafım aslında yoksa yedikleri içtikleri onların olsun beni ilgilendirmez. hem sadece başlığa değil içeriğe de bakarsan ülkemizin halini de dile getirdim.