waptayiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışında yaşayan insanlar oy kullanmamalı Sefasını onlar sürüyor. Cefasını biz çekiyoruz.
Oy’un bununla ne alakası var demeyin anlayan anladı.
Haklısın hocam bu konuda tatil yapmak için oy kullanmakta ne bileyim