Konu
Almancıların ağladığına bakmayın.
28-07-2020, 00:50:59
#11
TheOrder
waptayiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yurtdışında yaşayan insanlar oy kullanmamalı Sefasını onlar sürüyor. Cefasını biz çekiyoruz.
Oyun bununla ne alakası var demeyin anlayan anladı.
Haklısın hocam bu konuda tatil yapmak için oy kullanmakta ne bileyim