Hocam burada anlatılmak istenen onların ne yiyip içtiği değil karşısındaki insanı salak yerine koymaları. Yoksa bizene
Bu olayı uzun uzadıya anlatmak isterdim gerçekten. Yani ben burada ne Almanya'daki Türk'ü, Türkiye'de yaşayan Türk'e savunurum ne de tam aksini. Aslında anlatmak istediğim de buydu. Otekilestirme ve bunun altında yatan sebepler. Türkiye imajı hakkında tez yazmaktayım. Ve bu konu birkaç Almanya'da yaşayan akraba ile izah edilecek türden değil. Onların bu tür davranış sergilemelerinin altında yatan sebepleri irdelerseniz emin olun 'neyse ya gelip, gitsinler işte' deyip onları da öyle kabul ederdiniz.