• 28-07-2020, 00:35:43
    #1
    Çoğu ağlıyor ya hani biraz önce bir arkadaşta paylaşmış bim de geçtikleri dalgaları vs. eskiden Avrupa muhabbeti diye bir film vardı çoğunuz izlemişsinizdir. İşte orada Bretislava da ceplerinde son kalan 1-2 dolarla yaptıkları ve kur farkından bahsetmeleri.

    Evet topraklarımdan memnunum buradan bir yere gitmek istemiyorum da. Ama insan gibi yaşamak kim istemez ki. Bu videoyu da içimizde kur farkı nedir ne işe yarar anlamayanlar için atmak istedim ben hep 50 liralık alıyorum ile olmuyor malesef bu işler.

    Edit: hepsi ağlıyoru çoğu alıyora çevirdim. Anlatmak istediğim başka bir şeydi ama insanlar hepsi lafıma takıldığı için düzelttim. Ağlamayan almancılardan özür dilerim.


    https://www.youtube.com/watch?v=8BLq08uKr4I
  • 28-07-2020, 00:37:01
    #2
    Almancilarinki timsah gözyaşı
  • 28-07-2020, 00:37:23
    #3
    akrabalar para istemesin diye ağlıyorlar hep
  • 28-07-2020, 00:38:39
    #4
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akrabalar para istemesin diye ağlıyorlar hep
    Ekşi de okumuştum sanırım burası çok iyi diyipte akrabaları almanyaya doldurup onlarıda zengin etmeyelim diye biz burada çok kötüyüz vs diyorlar diye bir yorum vardı
  • 28-07-2020, 00:39:14
    #5
    Doyçland çoh kötü yeğenim.Siz kriz görmemişsiiz.
  • 28-07-2020, 00:39:21
    #6
    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekşi de okumuştum sanırım burası çok iyi diyipte akrabaları almanyaya doldurup onlarıda zengin etmeyelim diye biz burada çok kötüyüz vs diyorlar diye bir yorum vardı
    inanırım çoğunluğu kesinlikle böyle düşünüyordur
  • 28-07-2020, 00:39:24
    #7
    Yurtdışında yaşayan insanlar oy kullanmamalı Sefasını onlar sürüyor. Cefasını biz çekiyoruz.
    Oy’un bununla ne alakası var demeyin anlayan anladı.
  • 28-07-2020, 00:39:44
    #8
    Abim orada galerici ve Türkiye ye gelip arabaları görünce morali bozuluyor adamın ülkeyi ne hale getirdiler diye
    Genel konuşmayalim arkadaşlar.
  • 28-07-2020, 00:39:56
    #9
    Ülkece şu genelleştirme adetini bi bırakabilsek...
    Almancılar ağlıyormuş.

    1. Almancı ne demek?
    2. Kaç tane göçmen Türk vatandaşı var Almanya'da ve kaçını tanıyorsun?

    Böyle bi genellemeyle girince içerik doğru olsa bile söyleyen kişinin itibarı düşmüş oluyor, sözünün değeri de azalıyor.