Evet topraklarımdan memnunum buradan bir yere gitmek istemiyorum da. Ama insan gibi yaşamak kim istemez ki. Bu videoyu da içimizde kur farkı nedir ne işe yarar anlamayanlar için atmak istedim
ben hep 50 liralık alıyorum ile olmuyor malesef bu işler.Edit: hepsi ağlıyoru çoğu alıyora çevirdim. Anlatmak istediğim başka bir şeydi ama insanlar hepsi lafıma takıldığı için düzelttim. Ağlamayan almancılardan özür dilerim.
https://www.youtube.com/watch?v=8BLq08uKr4I