Çoğu ağlıyor ya hani biraz önce bir arkadaşta paylaşmış bim de geçtikleri dalgaları vs. eskiden Avrupa muhabbeti diye bir film vardı çoğunuz izlemişsinizdir. İşte orada Bretislava da ceplerinde son kalan 1-2 dolarla yaptıkları ve kur farkından bahsetmeleri.
Evet topraklarımdan memnunum buradan bir yere gitmek istemiyorum da. Ama insan gibi yaşamak kim istemez ki. Bu videoyu da içimizde kur farkı nedir ne işe yarar anlamayanlar için atmak istedim

ben hep 50 liralık alıyorum ile olmuyor malesef bu işler.
Edit: hepsi ağlıyoru çoğu alıyora çevirdim. Anlatmak istediğim başka bir şeydi ama insanlar hepsi lafıma takıldığı için düzelttim. Ağlamayan almancılardan özür dilerim.
https://www.youtube.com/watch?v=8BLq08uKr4I