Konu
Almancıların ağladığına bakmayın.
28-07-2020, 00:39:24
#7
waptayiz
Yurtdışında yaşayan insanlar oy kullanmamalı Sefasını onlar sürüyor. Cefasını biz çekiyoruz.
Oyun bununla ne alakası var demeyin anlayan anladı.