Konu
Almancıların ağladığına bakmayın.
28-07-2020, 00:39:21
#6
phpxtr
TheOrder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekşi de okumuştum sanırım
burası çok iyi diyipte akrabaları almanyaya doldurup onlarıda zengin etmeyelim diye biz burada çok kötüyüz vs diyorlar diye bir yorum vardı
inanırım çoğunluğu kesinlikle böyle düşünüyordur