Konu
Almancıların ağladığına bakmayın.
28-07-2020, 00:38:39
#4
TheOrder
phpxtr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
akrabalar para istemesin diye ağlıyorlar hep
Ekşi de okumuştum sanırım
burası çok iyi diyipte akrabaları almanyaya doldurup onlarıda zengin etmeyelim diye biz burada çok kötüyüz vs diyorlar diye bir yorum vardı