phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akrabalar para istemesin diye ağlıyorlar hep
Ekşi de okumuştum sanırım burası çok iyi diyipte akrabaları almanyaya doldurup onlarıda zengin etmeyelim diye biz burada çok kötüyüz vs diyorlar diye bir yorum vardı