TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın hocam bu konuda tatil yapmak için oy kullanmakta ne bileyim
Öyle Hocam iki Amcam yurt dışında normal işçi bi aile, sadece tatil olarak bakmayın Ülkenin parasının değer kaybetmesi hepsinin işine geliyor. Orda köşeye attıkları parayla Türkiye’den ev sahibi oluyorsun. Emekli oluncada Türkiye göçüp Alman Euro’larıyla günlerini gün ediyorlar. O yüzden hep bu Türkiye’yi ekonomi yönünden övmeleri. Kim şuanki ekonomiye iyi diyorsa ya kördür yada işine geliyordur öyle olması. Gurbetçi Almanlarında işine geliyor.
Vatan, Millet, Sakarya kimsenin umrunda değil.