Hocam haklı olabilirsin yazdıklarında ben kendimden yola çıkarak sağ görüşlü biriyim ve ailemde sağcıdır. Sadece haklıya haklı haksıza haksız diyen olmak istiyorum. Sağ görüşçüyüm demem körü körüne kabul ediyorum demek değildir. Ama siyasetle felan kesinlikle işim olmaz ve %10 luk dilim olan oy kullanmayanlar kategorisindeyim. Biz birlik olmadığımız sürece çok canımız yanar almancısı da kanadalısı da konuşur bizi, eziklerler vs. ne bileyim işte Allah sonumuzu hayretsin.
Ben eğriye eğri doğruya doğru konuşmak zorundayım dostum. Sen zaten böyle bir davranış sergiliyorsun ya da bahsettiğim kategoride bir insansın asla demedim diyemem de. Lakin olayların iç yüzüne bakıldığı vakit hani boşuna Almanya'daki Türkler hakkında da atıp tutulmuyor. Ben, Kanada'da da Almanya'da da Türk zengin olsun, Türk'ün lobisi güçlü olsun isterim. Arada kendini bilmez tipler olacak elbet. Bu heryerde var. Gelsin paraları da burada varsın yesinler. Yahu Alman devleti bunlar paralarını Türkiye'de yemesin benden kazanıp orada ev arsa almasın diye nereden ne yapacağını şaşırıyor biz burada gelip, yeme içmelerine takılıyoruz. Aramızdaki kan bağını iplemeyen vatandaşlar bari desin ki ulan bu Almancılar müşteri, burası da turizm ülkesi. Gelsin yesin içsinler demiyor. Ağlıyorlarmış bırakın ağlasınlar boşverin abi ya.