Ülkece şu genelleştirme adetini bi bırakabilsek...
Almancılar ağlıyormuş.
1. Almancı ne demek?
2. Kaç tane göçmen Türk vatandaşı var Almanya'da ve kaçını tanıyorsun?
Böyle bi genellemeyle girince içerik doğru olsa bile söyleyen kişinin itibarı düşmüş oluyor, sözünün değeri de azalıyor.
Ben kırşehirliyim benim köyümün yarısı Almanya'da yaşıyor üstadım oradan biliyorum.

ah vah çekipte içten içe kazandığı parayı burada en kral yerlerde gömerken sevinmediklerini sanıyorsan sen yanılıyorsun. Bu imkan kimde olsa sevinir. Sen ben bile bu ülkede yaşıyorken sattığın ürünü euro ile satsan bayram edersin ederiz. ama kral gibi burada yaşıyorken de biz orada çoook kötüyük diye veryansın etmelerine lafım aslında yoksa yedikleri içtikleri onların olsun beni ilgilendirmez.
hem sadece başlığa değil içeriğe de bakarsan ülkemizin halini de dile getirdim.