• 12-04-2020, 22:06:33
    #46
    Böylesine acemice bir yasaklamayı Soylu'nun yapmış olduğuna inanasım gelmiyor.Yazık ettiler adama
  • 12-04-2020, 22:06:55
    #47
    Konu içerisinde uslup bozmadan konuyu sağa sola çekmeden tartışmayı becerelim de lütfen müdahale etmek zorunda bırakmayın bizleri de..
  • 12-04-2020, 22:07:18
    #48
    Beklenmeyecek bir hareketti valla. Karakterli bir duruş koymuş. Darısı bi üstüne birilerinin hata yapınca sorumluluğu alması güzel bişey bunu 20 yıldır ilk defa görüyoruz.
  • 12-04-2020, 22:09:26
    #49
    yazık oldu adama. çok yazık oldu tamam hatalıydı ama bizdede sokağa atlayan eşşek cok maalesef cıkmadım o gün sokağa ac mı kaldım yok açıkta mı kaldım yok öldüm mü yok ne oldu cıktınız sokaklara daldınız marketlere ne geçti elinize ? fazladan 1 ekmek 3 tane tuvalet kağıdımı
  • 12-04-2020, 22:09:41
    #50
    iyisite.NET
    Bu istifa bir çok kişinin banlanışı olmasın arkadaşlar. Lütfen üsluba dikkat edelim.
  • 12-04-2020, 22:09:56
    #51
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu içerisinde uslup bozmadan konuyu sağa sola çekmeden tartışmayı becerelim de lütfen müdahele etmek zorunda bırakmayın bizleri de..
    size moderatör olduğunuz için değil normal bir vatandaş olarak size sorayım. Bu adamın gitmesine açık açık sevinen kişilerin niyetinin iyi olduğunu mu düşünüyorsunuz ?
    Bunu da moderatör olarak Sağa sola çekmeyin demişsiniz çekenleri inceliyor musunuz hocam ?
  • 12-04-2020, 22:10:50
    #52
    PREMIUM SEO
    Serkan İnci'nin twiti çok hoşuma gitti.
    Pkklılar Süleyman Soylu'nun terörle mücadelesini çok iyi bildikleri için bu istifaya sevinç çığlıkları atıyorlar.

    Siz hiç boşuna sevinmeyin ulan;

    GELEN, GİDENİ ARATIR.

    Alemde şer, Oğuz'da er tükenmez.

    Terörle mücadele en ufak sekteye uğramaz artık bu ülkede...
  • 12-04-2020, 22:12:03
    #53
    Üzücü
  • 12-04-2020, 22:13:07
    #54
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size moderatör olduğunuz için değil normal bir vatandaş olarak size sorayım. Bu adamın gitmesine açık açık sevinen kişilerin niyetinin iyi olduğunu mu düşünüyorsunuz ?
    Bunu da moderatör olarak Sağa sola çekmeyin demişsiniz çekenleri inceliyor musunuz hocam ?
    Sevmek zorunda mıyım? Babamın oğlu mu?

    Bana göre bir sürü yanlışı olan biriydi ve iyi oldu.