• 12-04-2020, 21:32:30
    #10
    ne oldu şimdi
  • 12-04-2020, 21:33:23
    #11
    Sorumluluk alma konusunda emsal olur umarım
  • 12-04-2020, 21:33:43
    #12
    Tahmin ediyordum bunu.
  • 12-04-2020, 21:34:22
    #13
    sayın cumhurbaşkanından özür diliyor
  • 12-04-2020, 21:34:29
    #14
    iyi polis, kötü polis. ilginç açıklamayı buna yaptırdılar, faturayı buna kesmısler
  • 12-04-2020, 21:35:15
    #15
    iyisite.NET
    Herşeyin hayırlısı.
  • 12-04-2020, 21:35:23
    #16
    Cumhurbaşkanı'nın istediğini düşünüyorum istifasını. Çok başına buyruk hareket ediyor gibiydi bence. Eğer kendi isteğiyle istifa ettiyse takdir ettim. Hayırlısı olsun
  • 12-04-2020, 21:35:53
    #17
    PREMIUM SEO
    Çok üzücü.
  • 12-04-2020, 21:36:05
    #18
    bi garip oldum be