• 12-04-2020, 21:42:39
    #28
    iyisite.NET
    Arkadaşlar konuyu siyasete çekecek yorumlarda bulunmayalım. Fikrinizi genel olarak yazınız
  • 12-04-2020, 21:43:41
    #29
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O 2 parmak... devamını yazarsam banlanırım
    banlanma korkusu olmazsa seviyesizliğin dibine vuracaksın yani.. neyse en azından kendini biliyorsun buda birşey
  • 12-04-2020, 21:44:38
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Kendi isteğiyle vermiş olduğu bir karar olmasını dilerdim.

    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O 2 parmak... devamını yazarsam banlanırım
    Bunun da yeterli olduğuna eminim banlanman için.
  • 12-04-2020, 21:44:51
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Umarım kabul edilmez.
  • 12-04-2020, 21:46:54
    #32
    o partili değilim ama adam gibi adam terörü bitirdi. uyuşturucu olayını mahvetti, mahalle kabadayıları içeri tıktı, yılbaşında bayramlarda hep sınırda askerle beraberdi, devamlı görevinin başında böyle bir bakan istifa etmemeli. inşallah cumhurbaşkanı kabul etmez istifasını
  • 12-04-2020, 21:48:11
    #33
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O 2 parmak... devamını yazarsam banlanırım
    Pardon da sevmek zorunda mı ? Ayrıca o 2 parmağı ne yapabilirsiniz?
  • 12-04-2020, 21:50:19
    #34
    2 gün boğazını tutamayan millet için, teröristlerin tepesine çöken adam gitti..
  • 12-04-2020, 21:51:48
    #35
    2 günümü çaldı + beni aç bıraktı + zaten istifa etmese resmen fetoçu olurdu (kendi söylemişti)
    Onuru varmış istifa etti yakışanı yaptı istifa etmesi çok iyi oldu!
  • 12-04-2020, 21:51:55
    #36
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O 2 parmak... devamını yazarsam banlanırım
    gerilmeyelim yok yere hocam bu dünyada herkesin yanına kar kalıyor olabilir yaptıkları ,gerilme relax ol rahatla herkesin cezası kesilecek elbet.. er yada geç