• 12-04-2020, 21:52:05
    #37
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son birkaç ayda duyduğum hiçbir habere bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum
    👏✌️👏✌️👏✌️
  • 12-04-2020, 21:54:03
    #38
    düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terör seviciler kutlamalara başlamış bile.
    İnsanları kutuplaştıran söylemlerde bulunmayın hocam ben şahsen çok sevindim bu karara şimdi terörist mi oluyorum? Kendisini sevmek yada başarılı bulmak zorunda mıyım?
  • 12-04-2020, 21:54:23
    #39
    isabet olmuş zaten... egonun zararlı bir şey olduğunu bir kez daha öğretti Suleyman Soylu
  • 12-04-2020, 21:55:09
    #40
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banlanma korkusu olmazsa seviyesizliğin dibine vuracaksın yani.. neyse en azından kendini biliyorsun buda birşey
    üstad kahrolsun pkk ve destekçileri diye yaz kimse yanlış anlamaz o zaman. bu işaretin ne anlama geldiğini biliyoruz elbet ama ülkemizde kullanımı biraz farklı haliyle hak verirsen. heleki terörü bitiren bir bakanın haberinde herkes hassad bu konuda
  • 12-04-2020, 21:55:44
    #41
    Şaşırdım. Terörle mücadele konusunda çok başarılıydı.
  • 12-04-2020, 21:57:23
    #42
    Gayet yeterli
    • Lion
    • Konfor
    • manas1978
    Lion, Konfor, manas1978 ve 11 kişi bunu beğendi.
    14 kişi bunu beğendi.
  • 12-04-2020, 21:57:25
    #43
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları kutuplaştıran söylemlerde bulunmayın hocam ben şahsen çok sevindim bu karara şimdi terörist mi oluyorum? Kendisini sevmek yada başarılı bulmak zorunda mıyım?
    Hiç bu kadar sevindirecek bir şey olmadıysa sizi altında art niyet ararım ben.
    Ben nötr kaldım mesela, sevinç veya üzüntü olmadı. Sizi neden bu kadar mutlu etti?
  • 12-04-2020, 21:59:51
    #44
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad kahrolsun pkk ve destekçileri diye yaz kimse yanlış anlamaz o zaman. bu işaretin ne anlama geldiğini biliyoruz elbet ama ülkemizde kullanımı biraz farklı haliyle hak verirsen. heleki terörü bitiren bir bakanın haberinde herkes hassad bu konuda
    Hocam onca yıldır bu forumdayım ara tara bak bütün mesajlarıma bir tane sempati bile gösteren hatta sempatiten geçtim empati gösteren mesaj bul ne dersen kabul. Kendisi bir siyasetçi birileri seviyor birileri sevmiyor.. Sen üzülüyorsun ben seviniyorum. Olay bu kadar net sürekli bir birilerini bir vatan hayili ilan etme kafasıyla olmaz bu işler. Alkışlayan bir el ve Peace yani barış işareti gösteren parmak var..Neye bu kadar alınganlık gösteriyorsunuz..


    düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bu kadar sevindirecek bir şey olmadıysa sizi altında art niyet ararım ben.
    Ben nötr kaldım mesela, sevinç veya üzüntü olmadı. Sizi neden bu kadar mutlu etti?
    Çünkü bana göre kendisi makamına yakışmayacak derecede fevri, sinirli ve zaman zaman sanki ne söylediğini duymuyor gibi.. Senin benim için normal şeyler olabilir bunlar ama o makamda olmaz.. Benim için yeter sebep..
  • 12-04-2020, 22:02:34
    #45
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onca yıldır bu forumdayım ara tara bak bütün mesajlarıma bir tane sempati bile gösteren hatta sempatiten geçtim empati gösteren mesaj bul ne dersen kabul. Kendisi bir siyasetçi birileri seviyor birileri sevmiyor.. Sen üzülüyorsun ben seviniyorum. Olay bu kadar net sürekli bir birilerini bir vatan hayili ilan etme kafasıyla olmaz bu işler. Alkışlayan bir el ve Peace yani barış işareti gösteren parmak var..Neye bu kadar alınganlık gösteriyorsunuz..
    üstad anlıyorum seni ama anlaşılır bir açıklama yaptığıma inanıyorum
    bu zafer işareti ülkemizde maalsed bölücüler tarafından çok kullanılıyor
    haliyle süleymen soylu = terörü bitiren adam olarak algılanıyor şuan
    bu istifa üsrüne bu işaret gerçekçi olalım ki olayı bu yöne çeker ki zaten gelen tepkilerden de görüyorsunu. ben o partili değilim yalnız bu adam 30 yıllık terör belasını bitirdi diyebiliriz Allah razı olsun kendisinden