zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanları kutuplaştıran söylemlerde bulunmayın hocam ben şahsen çok sevindim bu karara şimdi terörist mi oluyorum? Kendisini sevmek yada başarılı bulmak zorunda mıyım?
Hiç bu kadar sevindirecek bir şey olmadıysa sizi altında art niyet ararım ben.
Ben nötr kaldım mesela, sevinç veya üzüntü olmadı. Sizi neden bu kadar mutlu etti?