zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banlanma korkusu olmazsa seviyesizliğin dibine vuracaksın yani.. neyse en azından kendini biliyorsun buda birşey
üstad kahrolsun pkk ve destekçileri diye yaz kimse yanlış anlamaz o zaman. bu işaretin ne anlama geldiğini biliyoruz elbet ama ülkemizde kullanımı biraz farklı haliyle hak verirsen. heleki terörü bitiren bir bakanın haberinde herkes hassad bu konuda