zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam onca yıldır bu forumdayım ara tara bak bütün mesajlarıma bir tane sempati bile gösteren hatta sempatiten geçtim empati gösteren mesaj bul ne dersen kabul. Kendisi bir siyasetçi birileri seviyor birileri sevmiyor.. Sen üzülüyorsun ben seviniyorum. Olay bu kadar net sürekli bir birilerini bir vatan hayili ilan etme kafasıyla olmaz bu işler. Alkışlayan bir el ve Peace yani barış işareti gösteren parmak var..Neye bu kadar alınganlık gösteriyorsunuz..
üstad anlıyorum seni ama anlaşılır bir açıklama yaptığıma inanıyorum
bu zafer işareti ülkemizde maalsed bölücüler tarafından çok kullanılıyor
haliyle süleymen soylu = terörü bitiren adam olarak algılanıyor şuan
bu istifa üsrüne bu işaret gerçekçi olalım ki olayı bu yöne çeker ki zaten gelen tepkilerden de görüyorsunu. ben o partili değilim yalnız bu adam 30 yıllık terör belasını bitirdi diyebiliriz Allah razı olsun kendisinden